Alles online geregeld

Zeer praktisch alles in mn eigen tijd kunnen regelen Levering en ophalen volgens afspraak en dat alles voor een lage prijs

Afspraken worden niet nagekomen

Afspraak gemaakt over het ophalen van de bak, vervolgens heel de week gebeld worden dat er een chauffeur staat om de bak op te halen en er in de planning niks bekend is

goede service!

Afspraken worden goed opgevolgd. Fijn om mee te werken.

Vriendelijk meedenkend en goed geprijsd.

Vriendelijk en behulpzaam geholpen. Goed geprijsd en afspraken nagekomen.

Prima geholpen. En tijdig gebracht en gehaald.

Zeer efficient en vriendelijke aflevering

Tijdig en volgens afspraak

Veel kosten achteraf

De kosten achteraf waren ca net zo hoog als de kosten van de huur

Eén grote chaos

Meerdere gesloten bakken besteld. Bak werd niet geleverd. Bak werd te vroeg geleverd. Bak werd niet op de juiste plek gezet. Gezeur gehad met de gemeente en VVE, omdat jullie je afspraken niet nakomen. Op e-mails word soms wel en soms niet op gereageerd. Nu staat er nog steeds een bak in Haarlem vol die nog niet is opgehaald. Ook hier wacht ik nog op antwoord. Heel vervelend allemaal.

Goed geregeld

Ik had een container nodig voor grofvuil, maar bij de meeste aanbieders mag je diverse materialen niet in de container gooien, die bij bouwbak wel erin mag, , en dan betaal ik graag iets meer, zodat ik ook die materialen bij hun erin mag gooien

Er stond in verband met bouwvak tussen 1 en 3 dagen voor ophalen container. Gezien het feit dat een nieuwe leverancier die plek nodig had jullie verzocht toch op afgesproken datum te komen. Ondanks drukte hebben jullie gehoor gegeven aan ons verzoek. Was voor ons TOP.

Top geregeld, perfecte service.

Ontzettend fijne levering

Fijne mensen, en een mooie prijs!

Bijna alles volgens afspraak

Bestellen afleveren allemaal volgens afspraa . Alleen ophalen duurde iets langer dan afgesproken. Na belletje opgehaald met excuses voor vertraging ivm drukte.

Prima service en adequaat over telefoon

Prima service en adequaat over telefoon

snel en transparant

bestellen via de site was easy. ophalen van de volle bak was ook telefonisch erg snel geregeld

Communicatie duidelijk en kort

Alles verliep volgens afspraak, had meer flexibiliteit verwacht. Stelde voor de container voor het weekend op te halen (vrijdag) dit lukt de organisatie niet. Werd maandagmiddag volgens de afspraak opgehaald.

Betrouwbare partij, snel schakelen en goede afhandeling

Bij het eerste contact, duidelijk en goed advies. Daarna verloopt het proces snel en efficient. Zeker aan te raden om met bouwbak.nl in zee te gaan!

Waardeloos

4x moeten bellen hoelaat de bak geplaats werd Die kwam om 4 uur een keer . Bij de order duidelijk gemeld of het zo vroeg mogelijk konden komen . Het op halen van de bak duurde 2 weken na datum dat ik de bak afgemeld heb. Telefoniste die ik gebeld had heeft 3 van de 4 x bellen even terug te bellen voor info van het leveren na de 4x bellen was ik het wel zat en was ik wat geïrriteerd en mevrouw gooit zo de haak er op . Dus kortom Wil je gezijk en ellende bestel je bakie dan lekker bij bouwvak en ze bende.

Aanrader!

Goed bedrijf; goede service, betrouwbaar en vriendelijke medewerkers! Alles prima en conform afspraak geregeld.

Te laat met weg halen

Géén

Gewoon prima

Mooi op tijd geleverd

Slecht

Bak was verkeerd geplaatst. Meerdere pogingen van mij om tot een oplossing te komen maar ik werd volledig genegeerd, valse beloftes gedaan.

Snelle levering

Snelle levering, helaas ging er iets mis met ophalen maar na 1 telefoontje is ie de dag erna opgehaald. Daarom een 9,5

Helemaal top!!

Levering zoals ophalen geweldig.! Aanprijzing!

Processorstraat 3

1033NZ Amsterdam

0341-202040

Over Bouwbak.nl

Met ruim 20 jaar ervaring in afval en containers, is Gijs Hartog een ondernemer die weet waar het om draait bij de klant. “Goede service is en blijft onbetaalbaar. Wij streven naar 100% tevredenheid bij onze relatie. Of het nu grote of kleine klanten zijn, bij Bouwbak.nl is iedere klant gelijk. Omdat wij zelf een containerservice hebben,weten wij door de ervaring wat de klant wil en wat er van Bouwbak.nl verwacht wordt.” Bij Bouwbak.nl streven wij naar 100% perfectie en tevredenheid, zowel in de verhuur van afvalcontainers als het verlenen van service.